Czy istnieją skuteczne metody osiągania sukcesów?
 Oceń wpis
   

Im więcej słuchasz ludzi "zdolnych", którym się nie wiedzie, tym większą masz szansę na podzielenie ich losuNie przepadam za zdecydowanymi formami odpowiedzi, ale w  nawiązaniu do tematu i cokolwiek słowo"sukces"  dla Ciebie Drogi Czytaczu oznacza, to zapewniam Ciebie, że odpowiedź na to pytanie brzmi -"TAK ISTNIEJĄ" 
-  Istnieją sprawdzone i skuteczne metody osiągania sukcesów, czyli gwałtowne przejście od jednego do drugiego sposobu widzenia świata o odmiennych założeniach
 - W obecnym czasie, tak samo jak przysłowiowej "tabliczki mnożenia", bez potrzeby wychodzenia z domu,  możesz się nauczyć Drogi Czytaczu prostych i skutecznych metod osiągania sukcesu na każdym poziomie  ("Know-how" )

 fot. Opis do fotografii

Oczywiście postaram się to uzasadnić, a przy okazji, w nawiązaniu do tematu, w dalszym ciągu będę  zdradzał Ci nie tylko swoje kolejne sekrety,  1 , 2 , 3 , 4 , 5 ,  które tak jak już wcześniej wspominałem, wcale sekretami nie są, a Ty nigdy więcej nie będziesz traciłł swoich potencjalnych Konsumentów.

Obrazek
ZAWSZE dbaj o swoich Klientów

 Clienting
Wiek XXI to nowa era w zarządzaniu relacjami z klientem 
Ktoś kiedyś powiedział, że jeśli chcesz być szczęśliwy, to wcale nie musisz zmieniać świata, wystarczy tylko, że zmienisz siebie.
 - Od siebie dodam, że niezależnie po której stronie przysłowiowej lady stoimy, każdy z nas jest Klientem i dlatego, ani na chwilę nie wolno nam zapominać, że niezależnie od tego jak nasz rozmówca postrzega network marketing, bądź cokolwiek innego ("mój sekret" ) jeśli nawet mamy rację, pod żadnym pozorem
"Nikogo nie należy przekonywać, że siedzi na gwoździu"  
"Sukces w biznesie nie zależy od tego ilu ludzi znasz, ale od tego ilu ludzi chce poznać ciebie"

"Żyjemy w epoce informacyjnej, a większość ludzi stosuje przepisy na sukces życiowy i finansowy rodem z epoki industrialnej"

Aplikacja Amway Augmenter
clienting

 - DLACZEGO pod żadnym pozorem nie należy dawać Ludziom tego, czego oni nie chcą ?
 - PONIEWAŻ  jeśli usiłujemy dawać Ludziom (oczywiście w dużym uproszczeniu) "TO" , czego oni nie chcą, to zupełnie nieświadomie wywołujemy w nich niechęć, trafiamy na zdecydowany opór i wcale nierzadko, zupełnie nieświadomie zamiast zyskać współpracownika, tracimy przychylność naszego znajomego, a wcale nierzadko tracimy w taki sposób przyjaciół.
- Wydaje mi się, że bardzo trafnie określił to kiedyś Andrew Carnegie - "Nie ma sensu pomagać tym ludziom, którzy sami sobie nie chcą pomóc"  - Czyli  Empatia - zrozumieć siebie.

W nawiązaniu do tematu, to wydaje mi się, że jeśli naprawdę myślisz długofalowo, to pod żadnym pozorem nie wolno Ci zapominać, iż Klient, który zna wszystkie slogany i chwyty reklamowe, da się nabrać sprzedawcy na próby zwykłej manipulacji, to jesteś po prostu w błędzie.
- Poza tym, bardzo często się zdarza, że ten sam Klient, w swojej własnej firmie zdobył dużo większe doświadczenia w zakresie sprzedaży niż sam sprzedawca i dlatego zapewniam Ciebie Drogi Czytelniku, że jeśli Ty będziesz (mówiąc kolokwialnie) próbował zmieniać Jego percepcję postrzegania, to zapewniam Ciebie, że na sto procent odniesie to zupełnie odwrotny skutek.

Kluczowe zmiany w metodach zarządzania procesem sprzedaży.

"Choć gospodarka od stuleci ulega przeobrażeniom, to nie zmienił się cel podstawowy zarządzania.
 - Jest nim czynienie ludzi zdolnymi do współpracy przy realizacji postawionych przed nimi wspólnych celów..."

 Jak działa program partnerski

Programy partnerskie są narzędziem umożliwiającym wzrost sprzedaży dzięki wykorzystaniu serwisów www.

Jak dołączyć do Programu Partnerskiego - Przykład  Banku Polskiego PKO?
Wypełnij formularz rejestracyjny.
Zamieść materiały promocyjne na swojej stronie internetowej, które otrzymasz po zarejestrowaniu się w programie.
Ciesz się zarabianiem w Internecie!

Za co płaci pieniądze każda firma w sektorze Network Marketingu? 

Zobacz Clienting

Wiem doskonale, że może  to zabrzmieć troszeczkę niewiarygodnie i dlatego żeby nie zamydlić całego wielowątkowego zagadnienia (network marketingu), postaram się  w jednym zdaniu, oczywiście w dużym uproszczeniu odpowiedzieć na to kluczowe pytanie.
 - Każda firma, która postanowiła swoje produkty, bądź usługi rozprowadzać-sprzedawać w systemie Network Marketingu płaci każdemu Prosumentowi za używanie i polecanie jej produktów.
 - Innymi słowy, każda firma, która postanowiła swoje produkty, bądź usługi rozprowadzać-sprzedawać w systemie Network Marketingu, pragnie uczynić ze swojego Klienta, lojalnego Prosumenta.
 - Poza tym, jeśli przyjrzymy się troszeczkę bliżej i dokładniej zapoznamy się jaki cel przyświeca każdemu marketingowi sieciowemu i zapoznamy się z planem marketingowym jakiejkolwiek firmy, która postanowiła swoje produkty, bądź usługi rozprowadzać za pośrednictwem marketingu sieciowego, to z dużą łatwością zauważymy, że już w niedalekiej przyszłości, podobnie jak na dzień dzisiejszy wszelkiego rodzaju supermarkety, ten system będzie obowiązywał i wcale nie wykluczone, że może się okazać, iż Network Marketing będzie niejako koniecznością dla wielu firm.

 W każdym marketingu sieciowym, współprac z jakąkolwiek firmą (przykładowe banery obok) możesz uczestniczyć na trzech płaszczyznach:
  1.  Możesz być tylko  Konsumentem 
  2.  Możesz być Konsumentem pasywnym
  3.  Możesz Być Konsumentem aktywnym

Tutaj nasuwa się jeszcze jedno, a właściwie dwa (chyba) ważne pytania 

1.  JAK to zrobić, żeby nasz Klient, a w przyszłości potencjalny nasz Konsument zechciał kupować akurat u nas ?
2.  JAK zachęcić naszego Klienta, żeby stał się naszym lojalnym Konsumentem?
 - Odpowiedź na te dwa pytanie, jest wbrew pozorom bardzo prosta.
 - Po pierwsze, to należy dać naszemu Klientowi jego osobisty sklep (możliwości).
 - Po drugie zapłacić Mu konkretne pieniądze za każdy Jego zakup w tym sklepie.

Kupuj u siebie, w swoim własnym sklepie!

Problem jest w tym, że ze zrozumieniem Network Marketingu i konkretnego  Planu marketingowego , ale przede wszystkim, ze zrozumieniem wielopoziomowego systemu wynagrodzeń, może się pojawić niestety, ale maleńki kłopot, żeby nie powiedzieć Duży Kłopotek.
- Wcale nie mała grupa Ludzi, nie zdaje sobie nawet z tego sprawy, że do wydźwignięcia siebie z finansowych kłopotów, może wykorzystać energię i doświadczenie, ale przede wszystkim racjonalną wiedzę innych ludzi.

Co nas czeka w niedalekiej przyszłości? - DLACZEGO tak się dzieje?
 - PONIEWAŻ ponad dziewięćdziesiąt procent Ludzi, woli słychać skaleczonych porad  "wszechwiedzącego szwagra"
   - DLACZEGO ponad dziewięćdziesiąt procent Ludzi lekceważy naukę prostych i skutecznych sposobów bogacenia się i mimo wszystko woli słychać skaleczonych porad "wszechwiedzącego szwagra", żeby nie powiedzieć, współczesnego "towarzysza szmaciaka" ?
 - Który wcale nie rzadko 
"....szmaciak nagle znalazł się w tłumie,
tłum krzyczy coś, on nie rozumie...
".
 PONIEWAŻ  jako Ludzie wolni, mają po prostu do tego prawo.
 -  A Ty? - No cóż, moim osobistym sekretem jest to, że im więcej będziesz słuchała-słuchał ludzi "zdolnych", którym się nie wiedzie, tym większą masz szansę na podzielenie ich losu.

Czytając moje posty i odwiedzając moje inne osobiste linie kodu dostępu (linki do produktów), sam możesz się zastanawiać, czy to jest Dywersyfikacja swoich zarobków, czy brak etyki, ale możesz być na sto procent pewien, że  nikt Ci nie da  ani grosza za darmo i  zapewniam Ciebie, że nie ma to nic wspólnego z etyką.
 - Mówiąc tylko o etyce w biznesie (B2B), to wydaje mi się , że dla kogoś kto nie czuje wewnętrznej potrzeby bycia etycznym, a o uczciwości nie ma 
nawet bladego pojęcia , jest to po prosu taka moda i niewiele znaczące słowo.
- Dla wielu krzykaczy jest to tylko taki "listek figowy", który ma na celu zwrócenie na siebie uwagę.
 - Myślę sobie jednak, że już samo mówienie o etyce w biznesie, jest to dobry krok ku normalności i moralności w życiu, biznesie i otaczającym nas świecie.
 "Kodeks etyki - moda czy krok ku normalności i moralności w biznesie".

Plus500
Finansowy program partnerski

 Programy Partnerskie 

Są to systemy mające na celu promocję produktów lub usług Sprzedawcy, określające zasady pozyskiwania Klientów w celu stworzenia przez Partnera Bazy Klientów.
 - Każdy Program Partnerski, udostępnia odpowiednie narzędzia w celu osiągnięcia powyższego celu, oraz umożliwia monitorowanie efektywności działań Partnera, stanowiący własność Sprzedawcy.

Podoba mi się to co robi dla całej branży marketingu sieciowego Pan Maciej Maciejewski.
- Mam dużą pokorę i uznanie dla Macieja , który moim skromnym zdaniem ma dużą wiedzę nie tylko w tym temacie, ale i na wielu innych płaszczyznach Network Marketingu.

To, że Każdy z nas ma przywilej wyboru, nie muszę (chyba) nikogo przekonywać, ale to (w nawiązaniu do tematu) , że nie każdy z nas może przypuszczać i nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, że "siedzi na gwoździu"  byłby (chyba) maleńki kłopotek.

 - Nie przepadam też za słowem "niezależny", bo to jest nieprawda.
 - Wydaje mi się, że nikt z nas nie jest niezależny.

DLACZEGO na początku, oddzieliłem troszeczkę energię i doświadczenie od racjonalnej wiedzy ?
PONIEWAŻ uważam, że wiedza teoretyczna (pomijając doświadczenie) nie zawsze idzie w parze z wiedzą racjonalną i tak się jakoś dziwnie dzieje, że Ludzie, którzy nie posiadają racjonalnej wiedzy w konkretnym temaciemają najwięcej do powiedzenia.

Ale czy to jest sprawiedliwe i właściwe? - DLACZEGO tak się dzieje?
 - PONIEWAŻ  ponad, dziewięćdziesiąt procent Ludzi (lewa strona kwadrantu przepływu pieniędzy) mimo wszystko woli słuchać skaleczonych porad "wszechwiedzącego szwagra", a  PONIEWAŻ  Ludzie często zapominają, że "szaleństwem jest robić coś jak dotychczas i oczekiwać innych efektów" , jako Ludzie wolni i mając przywilej wyboru, mają po prostu do tego prawo.

Szczerze mówiąc, to nie potrafię Ci jednoznacznie odpowiedzieć na to chyba retoryczne pytanie, ale wydaje mi  się jednak, że słowo "sprawiedliwie" jest tutaj chyba niewłaściwe, a które to słowo, bardzo często i ochoczo wykorzystuje niestety nasz współczesny "towarzysz Szmaciak".
"... Teraz w swej willi siedzi Szmaciak.
już w spodniach w prążki, a nie w gaciach,
owinął przy tym się szlafrokiem
i pije scotch z wiśniowym sokiem.
Pije, bo się straszliwie martwi
pod kątem własnym i przyszłości
i bardzo źle myśli o partii,, ..."

Ludzie pracujący na etacie 

Zastanów się w którym kwadrancie Ty jesteś

Z dużą Pokorą i całym Szacunkiem jaki mam dla Ludzi pracujących na etacie, to pomijając sam fakt, że najmniej do zarobienia pieniędzy jest w "kwadrancie "P" (praca na etacie), to z drugiej strony, prawdą jest też to  (fakt), że nawet bardzo trudno byłoby mi  wyobrazić sobie świat bez Ludzi niepracujących na etacie.

Tutaj nasuwa się pytanie, a właściwie kilka pytań

Czy można pracując na etacie, nie zwalniając się z pracy, bezboleśnie i bez żadnego ryzyka  wyjść z tego przysłowiowego "wyścigu szczurów"?
 - Tak, można nie zwalniając się z pracy, bezboleśnie i bez żadnego ryzyka wyjść z tego przysłowiowego "wyścigu szczurów"
 - Czy można to pogodzić?
 - Tak, można to pogodzić w bardzo prosty sposób - Po prostu, trzeba tylko wiedzieć  JAK to zrobić.
 - Jest jednak żelazna zasada - Jeśli jesteś pracownikiem etatowym, nie powinieneś podejmować żadnych działań związanych z jakimkolwiek biznesem w godzinach Twojej pracy etatowej.
- Jeśli nie zastosujesz się do tej zasady, narazisz swoje stosunki z pracodawcą.
- Taka działalność jest nieetyczna i może ostatecznie wywołać negatywną opinię na temat Przedsiębiorców Marketingu Wielopoziomowego i wreszcie o Tobie samym.
- Powinieneś oddzielić swoje działania prowadzone na rzecz biznesu od pracy etatowej oraz innej działalności biznesowej, w którą jesteś zaangażowany.

 Wracając do tematu

Staram się co prawda nie nadużywać twierdzących form odpowiedzi, ale w tym konkretnym przypadku, myślę sobie, że nie będzie to nadużyciem.
 - TAK sukces w dniu dzisiejszym można traktować tak samo jak naukę w każdej dowolnej dziedzinie nauki.

Co stoi na przeszkodzie? - Empatia, czyli musisz zrozumieć siebie.
 - Nie, nie przejęzyczyłem się,  musisz zrozumieć siebie.
 - Jeśli zrozumiesz samego siebie, to wcale nie wykluczone, że zrozumiesz też słowa Alberta Einsteina, że "Szaleństwem jest robić coś jak dotychczas i oczekiwać innych efektów!ł"

Ale po kolei - Jakie są Cele i założenia Network marketingu

Celem i założeniem każdego network marketingu  (marketingu sieciowego) jest CLIENTING, a mówiąc dokładniej, jest to systemowe umożliwienie każdemu Konsumentowi robienie zakupów on-line  bezpośrednio u producenta, bądź korzystanie on-line z dostępnych usług w Programach Partnerskich, korzystanie z usług Bankowych (jest to oczywiście jeden z przykładów), usług ZIP , inernetowych sklepów partnerskich i korzystanie z wielu, wielu innych dostępnych usług i możliwości online.

Network TwentyOne 

czyli ? ----->  CLIENTING
Mój Business Opportunities
Po prostu - masz swoje osobiste Centrum Biznesu VEBSO (Virtualny Elektroniczny Biznes Shopping Opportunity) i siedząc wygodnie w swoim ulubionym fotelu w swoim własnym domu, kupujesz  dostępne produkty, w cenach hurtowych z dostawą do domu.
 - Poza tym, w celu pomniejszenia kosztów wysyłki, gdzie do kwoty 250,-zł koszt wysyłki = 15,- złi, system umożliwia robienie zakupów grupowych z zachowaniem rozdzielności (naliczanie prowizji).
 - A każde składane zamówienie,  system umożliwia  przekierować w dowolne miejsce w kraju.

  Czy istnieją skuteczne metody osiągania sukcesów? 

Wiem, że brzmi to nieprawdopodobnie i jeszcze troszeczkę "wody upłynie"  póki zrozumiemy clienting i zmienimy swoje dotychczasowe, często niedobre przyzwyczajenia, a wcale nierzadko złe nawyki, ale jeśli uważniej przyjrzysz się celom i założeniom marketingu sieciowego, to bez większego trudu zauważysz, że"projektowane rozwiązania nie mają nic wspólnego z oferowanym konkretnym produktem, lecz dotyczą ogólnych zalet oferty, które przedsiębiorstwo może zaoferować" 
 - Owszem, w efekcie końcowym każdej firmie powinno i zależy na sprzedaży swoich produktów, ale to wcale nie oznacza, że każdy z nas, mówiąc kolokwialnie, powinien lubić  "chleb z tej samej piekarni".

Za co płaci firma AMWAY?

Poza tym, bardzo szybko sam zauważysz, że robiąc zakupy w swoim własnym VEBSO, będziesz robił zakupy racjonalnie.
 - Po prosu, będziesz  kupował TO co jest Ci potrzebne, a jeśli jesteś producentem, to będziesz produkował TO co potrzebuje Twój Konsument, a ja powiem Ci (jeśli pozwolisz) "JAK" (Know-how) to zrobić i zdradzę Ci kilka sekretów, które mogą na zawsze zmienić Twoje życie, niezależnie od tego czym się obecnie zajmujesz i jeśli choć jednej osobie pomogę zrozumieć Marketing Wielopoziomowy, to naprawdę warto.

Rozpoczęcie biznesu
Prostota modelu biznesowego Amway leży także w jego sile.
 - Warto wygospodarować sobie czas na zapoznanie się z jego podstawami, a następnie przekazywać wiedzę innym, prowadząc do sukcesu na własnym przykładzie.
 - Plan Sprzedaży i Marketingu Amway będzie w tym niezwykle pomocny.
- Poza tym, będę zdradzał Ci swoje sekrety, o których być może do tej pory nie wiedziałeś, a które tak naprawdę siedziały gdzieś tam w Twojej podświadomości.

zawsze  masz przywilej wyboru

Pewnie troszeczkę Ciebie zaskoczę, ale sukces w dniu dzisiejszym można traktować tak samo jak naukę w każdej dowolnej dziedzinie nauki, a ja postaram się to uzasadnić.
 - Staram się co prawda nie nadużywać twierdzących form odpowiedzi, a tym bardziej udzielać "koślawych dorad", ale Kidy Twój cel jest tak wielki że aż inni się z niego śmieją, Ty możesz zapomnieć o swoim celu.
- DLACZEGO  mówię o swoich radach jako "koślawe" ?
- PONIEWAŻ osobiście nie znam nikogo, kto by udzielał złych rad.
   Jednak w tym konkretnym przypadku, myślę sobie, że nie będzie to nadużyciem i dlatego na początku, chcę Ci Drogi Czytelniku odpowiedzieć króciutko na to (chyba retoryczne) pytanie, choć nie ukrywam, iż wydaje mi się jednak, że to pytanie powinno brzmieć troszeczkę inaczej, a mianowicie:

Czy istnieje możliwość nauczenia się prostych i skutecznych metod osiągania sukcesów?


     TAK -  Cokolwiek słowo"sukces"  dla Ciebie Drogi Czytaczu  oznacza, to zapewniam Ciebie, że w obecnym czasie, tak samo jak przysłowiowej "tabliczki mnożenia", bez potrzeby wychodzenia z domu,  można się nauczyć prostych i skutecznych metod osiągania sukcesu na każdym poziomie.
 - A przy okazji będę  zdradzał Ci swoje kolejne sekrety, które tak jak już wcześniej wspominałem, wcale sekretami nie są.

Obrazek
wywiad z prof. Charlesem Kingiem

 Ale póki co, obejrzyj proszę ten króciutki wywiad z prof. Charlesem Kingiem, który trwa zaledwie 1,36 sekund, a szczególnie zwróć uwagę na słowa profesora w 0,54 sekundzie Jego wywiadu.

 - DLACZEGO tym razem naukę prostych metod odnoszenia sukcesów porównałem do "tabliczki mnożenia" ?
 - PONIEWAŻ w odróżnieniu od przysłowiowej "jazdy na rowerze", "tabliczki mnożenia" możesz się rzeczywiście nauczyć w domu siedząc w wygodnym fotelu, ale żebyś mógł się nauczyć jazdy na rowerze, to niestety, ale bez względu na to czy Ci się to podoba, czy też nie, musisz wyjść z domu i wsiąść na ten nasz przysłowiowy "rower"
  -   Nie ma innej możliwości.

Kilka moich"Sekretów"

Trawestując słowa Johanna Wolfganga von Goethe, iż "Człowiek szuka wewnętrznej spójności, ale jego prawdziwy rozwój zależy od tego, czy potrafi przestać zniekształcać rzeczywistość, tj. dopasowywać ją do swych pragnień", ja zdradzę Ci mój "sekret", który siłą woli "siedzi" w Twojej podświadomości, a Ty na siłę próbujesz dorobić do tego swoją ideologię.
 - Jest takie wspaniałe słowo empatia, które (wg. Wikipedii) w dużym uproszczeniu oznacza, że empatia, to zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób.
- Jeśli jednak uważniej przyjrzysz się temu problemowi, to z dużą łatwością zauważysz, że wcale tak nie jest i bardzo szybko sam odkryjesz mój następny sekret.
 - Jeśli zamierzysz odnosić sukcesy, a co za tym idzie współpracować z innymi Ludźmi, to bardzo ważnym jest jednak to, jak Ludzie postrzegają Ciebie.

Przykład

Wcale nie mała grupa Ludzi w swoich opisach na swoim profilu używa słowa "niezależny", a przecież jest to nieprawda.

DLACZEGO jest to nieprawda?
PONIEWAŻ wszystko to co żyje, jest od czegoś, bądź od kogoś zależne.
A jeśli chodzi o Ludzi, to pomijając sam fakt, że jest to nieprawda, to siłą rzeczy i zupełnie nieświadomie takim stwierdzeniem, obraża swoich Klientów (rozmówców), a w przyszłości wcale niewykluczone, że swoich Konsumentów.

A propos produktów

Produkty w każdej firmie są ciągle ulepszane i ciągle się zmieniają, a sukces w każdym marketingu, a szczególnie w marketingu sieciowym nie tkwi w tym aby sprzedawać - Chodzi o to, by Konsumenci chcieli kupować!

O czym nie należy zapominać po zakończeniu procesu rejestracji?

W każdym marketingu sieciowym jest bardzo ważne budowanie własnej sieci Konsumentów i Partnerów Biznesowych.
 - Mogę nie mieć racji, ale wydaje mi się, że szczególnie ważnym, o ile nie najważniejszym, jest jednak utrzymywanie kontaktów z Klientami, Konsumentami i Partnerami Biznesowymi z dolnej linii rekomendacji po zakończeniu procesu rejestracji.

  - DLACZEGO moim zdaniem jest takie ważne utrzymywanie kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi z dolnej linii rekomendacji po zakończeniu procesu rejestracji.
  - PONIEWAŻ sam proces rekomendacji nowej osoby do współpracy z Tobą, jest pierwszym i maleńkim kroczkiem na drodze w każdym marketingu sieciowym.
 - Ale tak naprawdę, to sam proces rekomendacji nowej osoby do współpracy z Tobą, jest  z Jego strony  wyrażeniem zaufania do Ciebie, o czym pod  ŻADNYM pozorem nie wolno Ci zapominać.

Jeśli chciałbyś mnie zapytać, co się stanie jeśli nie zastosujesz się do mojego "ponieważ"?

No cóż, nic się nie stanie, ale jeśli nie zastosujesz się do mojego "ponieważ", to możesz być na sto procent pewnym, że Twój Partner nie wiedząc "JAK" postępować i co robić dalej "zejdzie po prostu z drogi", ale co gorsze będzie miał bardzo negatywne zdanie na temat całej doktryny marketingu sieciowego.
- A Ty?
- No cóż, a Ty będziesz się zastanawiał "dlaczego" On zrezygnował i wcale nie wykluczone, że wcześniej czy później, sam "zejdziesz z drogi" i też przejdziesz do grupy osób, które źle postrzegają całą branże marketingu sieciowego..

BIZNESMEN Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być

Jednak żebyś mógł tego wszystkiego dokonać, musisz spełnić dwa, a właściwie trzy warunki

  1.   Musisz chcieć działać
  2.   Musisz zacząć działać
  3.   Musisz wierzyć w to robisz i musisz uwierzyć w swój ostateczny sukces, bowiem tak jak powiedział kiedyś  Ralph Waldo Emerson - "Żadne osiągnięcie, żadna współpraca i żadna nauka nie są w stanie zrekompensować braku WIARY

 - DLACZEGO musisz rozumieć i wierzyć w to co robisz?
 - PONIEWAŻ jak wykazały badania,  wystarczy wykazać choćby jeden procent niedowierzania do otrzymanej informacji, a podświadomość będzie dla niej zablokowana, a wszystko to co przenika do podświadomości, staje się skierowaniem do działania i zaczyna aktywnie pracować.

Ten "problem" poruszyłem troszeczkę szerzej w dwóch tematach:
 - Empatia - zrozumieć siebie
 - Zaufanie

"JAK"   ja zamierzam to zrobić?
Od dłuższego czasu, zastanawiałem się jak poruszyć ten (chyba) istotny problem, ale kiedy przypomniały mi się słowa Konfecjusza, że " Nauka bez myśli, to daremna praca", postanowiłem myśl Konfecjusza troszeczkę odwrócić i popatrzeć na ten problem troszeczkę z innej strony.
- Doszedłem do wniosku, że w nawiązaniu do w/w słów Konfucjusza, moje myślenie bez pracy, czyli nienapisanie swoich przemyśleń są tak samo daremne jak praca bez myślenia.

Do czego zmierzam?

Kiedy napisałem post na temat jakie są "cele i założenia marketingu sieciowego", okazało się, że niektóre zagadnienia, są po prostu niezrozumiałe.

Czym są linie kodu?

Odpowiedź na to pytanie jest stosunkowo bardzo prosta i można ją zawrzeć tylko w jednym słowie:
Personalizacja, czyli, nadać linie kodu wszystkim produktom rozprowadzanym w systemie marketingu sieciowego, a następnie nadać linie kodu (Identyfikator użytkownika) swoim Klientom - Konsumentom, którzy używają i polecają produkty firmy, która postanowiła swoje produkty rozprowadzać w tym systemie.
 - Poza tym, taki model dystrybucji produktów zapewnia, że zawsze na stronie Partnera pojawi się aktualny banner, a Partner nie musi być angażowany w kolejny proces aktualizacji materiałów.
 
       W każdym marketingu sieciowym ważne jest budowanie własnej lini rekomendacji. 

Tak, to prawda, że w każdym marketingu sieciowym ważne jest budowanie własnej lini rekomendacji, ale szczególnie ważnym, o ile nie ważniejszym jest jednak utrzymywanie kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi z dolnej linii rekomendacji po zakończeniu Ich procesu rejestracji

 Szkoła Budowania Biznesu Systemowego 

DLACZEGO zdecydowałem się poruszyć ten temat?
PONIEWAŻ to na osobie rekomendującej ciąży moralny i etyczny obowiązek pomóc nowej osobie na tej nowej drodze w osiągnięciu przez Niego sukcesu.

Utrzymywanie kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi

  - DLACZEGO moim zdaniem jest takie ważne utrzymywanie kontaktów z Klientami i Partnerami Biznesowymi z dolnej linii rekomendacji po zakończeniu procesu rejestracji.
- PONIEWAŻ sam proces rekomendacji nowej osoby do współpracy z Tobą, jest pierwszym i maleńkim kroczkiem na drodze w każdym marketingu sieciowym, ale tak naprawdę, jest to wyrażenie zaufania do Ciebie z Jego strony, o czym nie wolno Ci zapominać.

Pozdrawiam
Z Szacunkiem
                       
Ps. Więcej faktów i moich osobistych spostrzeżeń, będę przedstawiał  na grupie dyskusyjnej "BIZNESMEN Każdy może nim być".

Cele i założenia marketingu... Clienting - Nowa era w...
1 | 2 |

Plus500

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

_______________________________________________

Najnowsze wpisy
2017-09-24 12:01 Teatr mój widzę ogromny