To leży w moim własnym interesie
 Oceń wpis
   

Może czas poznać trochę głębiej zagadnienie Marketingu Wielopoziomowego i może czas zmienić o nim zdanie?

Wiek XXI - Wiekiem Prosumenta
 - Myślę sobie, że w nawiązaniu do tematu, a właściwie do całej grupy BIZNESMEN Każdy może nim być, którą mam przyjemność moderować  i z wielu wypowiedzi, z których wynika, iż wcale nie małą grupę Ludzi i wcale nie od wczoraj prze bliżej nieopisana chęć dowiedzenia się czegoś więcej o Network Marketingu (MLM).

https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQC6XUssST4NErxX&w=210&h=210&url=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn1%2Ft1.0-9%2F64985_680898168615717_2095223772_n.jpg
 fot. Opis do fotografii

Mogę nie mieć racji, ale wydaje mi się, że i na tej wspaniałej grupie, coraz częściej i dużo więcej osób chciałoby poznać i przybliżyć sobie rozległe i wielowątkowe zagadnienie marketingu sieciowego, a właściwie wielowątkowe zagadnienie prosumcji.
 - Innymi słowy, "JAK" ze swoich codziennych zakupów uczynić mini kapitał obrotowy?

Tutaj nasuwa się (chyba istotne) pytanie.

Jakie produkty/usługi mam kupować ?
 - Odpowiedź na to kluczowe pytanie, można (chyba) zawrzeć w jednym, a właściwie w trzech słowach - SPRAWDZONE i DOBRE.
 - I dlatego postanowiłem, w bardzo dużym skrócie, przedstawić cele i założenia Clientingu.
- Poza tym uważam, że aby móc zmienić swoje zdanie w dowolnym temacie, a tym bardziej wypowiadać się na temat planu marketingowego w jakiejkolwiek firmie, która postanowiła poszerzyć listę swoich klientów, a tym samym zwiększyć swoją sprzedaż w systemie Marketingu Sieciowego, to wydaje mi się, że na samym początku, rzeczywiście należy przybliżyć sobie kluczowe zagadnienie Clientingu, bez którego, myślę sobie, że już w niedalekiej przyszłości, wiele firm nie będzie mogła się obejść.
- DLACZEGO?
- PONIEWAŻ tylko firmy, które będą miały coś więcej do zaproponowania swoim klientom niż tylko sam produkt, będą miały największe szanse.

Czy istnieją skuteczne metody osiągania sukcesów? - To leży w moim własnym interesie

Abyś mógł zmienić swoje zdanie w dowolnym temacie, a tym bardziej wypowiadać się na temat planu marketingowego w jakiejkolwiek firmie, która postanowiła poszerzyć listę swoich klientów, a tym samym zwiększyć swoją sprzedaż w systemie marketingu sieciowego, to wydaje mi się, że na samym początku, rzeczywiście należy przybliżyć sobie kluczowe zagadnienie Clientingu, bez którego wydaje mi się, że już w niedalekiej przyszłości, wiele firm nie będzie mogła się obejść.
- Nie przepadam za zdecydowanymi formami odpowiedzi, ale w nawiązaniu do tematu i cokolwiek słowo "sukces" dla Ciebie oznacza, to zapewniam Ciebie, że odpowiedź na to pytanie brzmi:
- TAK, Istnieją sprawdzone i skuteczne metody osiągania sukcesów.
- W obecnym czasie, tak samo jak w każdej dowolnej dziedzinie nauki, tak jak przysłowiowej "tabliczki mnożenia", bez potrzeby wychodzenia z domu, można się nauczyć prostych i skutecznych metod osiągania sukcesu na każdym poziomie ("Know-how" )
- Oczywiście postaram się to uzasadnić, a przy okazji (w nawiązaniu do tematu), w dalszym ciągu będę zdradzał Ci (nie tylko swoje) kolejne sekrety,  1 , 2 , 3 , 45 ,  które tak jak już wcześniej wspominałem, wcale sekretami nie są, a Ty nigdy więcej nie będziesz tracił swoich Klientów i wcele nie wykluczone, że swoich przyszłych potencjalnych Konsumentów.


Zaufanie, czyli nasze bezpieczeństwo - Sekret Nr 1

Obrazek


Prawdą jest to, że "Statek w porcie jest bezpieczny, ale czy po to się buduje statki ?"
- Żebyś mógł jednak dokładniej zobrazować sobie moją percepcję postrzegania wielowątkowego zagadnienia dotyczącego marketingu sieciowego, a szczególnie Zaufania, które jest moim skromnym zdaniem niezbędne, a właściwie jest kluczem na każdej płaszczyźnie skutecznych metod osiągania sukcesów, opowiem Ci takie zdarzenie:

Nie tak dawno zapytał mnie jeden z moich "Czytaczy" (nie wiem, albo nie umiem bardziej przyjaźnie nazwać swoich czytelników), czy nie obawiam się konkurencji?
- Jakiej konkurencji? - Zapytałem
- A no takiej, że ty robiąc (jak się wyraził) dobrą robotę dla całej branży Marketingu Sieciowego, starasz się ludziom wyjaśniać na czym to polega i JAK ze swoich codziennych zakupów, mogą uczynić swój mini kapitał obrotowy w swojej firmie, a oni przecież i tak mogą zechcieć współpracować z kimś innym i wcale nierzadko w zupełnie w innym Networku?
- Nie ukrywam, że mnie troszeczkę zaskoczył tym pytaniem, ale przypomniało mi się takie opowiadanie, które Mu opowiedziałem, a które teraz opowiem Tobie:

"Żył gdzieś, kiedyś rolnik, którego kukurydza zawsze zdobywała pierwszą nagrodę na wystawie rolniczej.
- Miał on taki wspaniały zwyczaj dzielić się swoimi najlepszymi nasionami z sąsiadami.
- Czynił to o dziwo - bezpłatnie.
- Gdy jeden z jurorów wystawy zapytał go kiedyś o powód takiego postępowania, rolnik odpowiedział z uśmiechem:
- To leży w moim własnym interesie
- Sąsiedzi, którzy uprawiają kukurydzę gorszej jakości, w trakcie zapylenia wiatr przenosi pyłki z jednego pola na drugie, a zatem pogarsza się również jakość mojego zboża.
- Dlatego zależy mi na tym, by siali jak najlepszą kukurydzę, ponieważ to leży w moim interesie."


Przyjaźnie Ciebie Pozdrawiam
Tadeusz Orlenko :)

Komentarze (0)
Czy każdy Przedsiębiora jest... Dlaczego Przyjazne Postrzeganie...

Plus500

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

_______________________________________________

Najnowsze wpisy
2017-09-24 12:01 Teatr mój widzę ogromny