Cele i założenia marketingu sieciowego
 Oceń wpis
   

Clienting nowa era w zarządzaniu relacjami z klientem

Niezwykłe rozwiązania, prowadzą do łamania schematów.Zanim jednak przejdę do tematu marketingu sieciowego (network marketingu) i przedstawię Ci (w ogólnym zarysie) wyższość marketingu sieciowego (systemowego) nad marketingiem tradycyjnym, pozwól Drogi Czytelniku, że powiem Ci kilka słów na temat  "Kwadrantu przepływu pieniędzy"

Kwadrant przepływu pieniędzy
Systemowe trzy koncepcje wynagrodzeń

Zasugeruję Ci percepcję postrzegania Ludzi, którzy działają w każdym z tych kwadrantów (rysunek obok) i powiem Ci w dużym SEKRECIE, że TO ma niewiele wspólnego z Ich wykształceniem.
 - Pewnie zabrzmi to troszeczkę prowokująco, ale zapewniam Ciebie Drogi Czytelniku, że ja w żadnym razie i w jakikolwiek sposób nie chciałbym Ciebie urazić.
 - Zapewniam Ciebie jednak, że Ludzie w kwadrantach "B" i "I" , na temat zarządzania swoim kapitałem, myślą zupełnie inaczej niż Ludzie w kwadrantach "P" i "S"

Na czym ta różnica polega?

Żeby nie rozmydlić całego wielowątkowego zagadnienia, w dużym uproszczeniu i bardzo króciutko, zasugeruję Ci  percepcję postrzegania Ludzi w kwadrancie "P"(pracownik na etacie) i w kwadrancie "B" (biznesy systemowe).
 - Możesz się oczywiście z tym nie zgadzać, ale o ile Ludzie w kwadrancie "P" poszukują pracy, to Ludzie w kwadrancie "B" tworzą miejsca pracy. 

Owszem, Ludzie którzy znajdują się w kwadrantach   "B"   i   "I"   mogą mieć i zapewne mają różne zdania na konkretne tematy, ale mają jedną, a właściwie dwie cechy wspólne:

  1. Ani jedni, ani drudzy nie myślą roszczeniowo.
  2. Są i zawsze byli we właściwym miejscu o właściwym czasie i zauważyli "TO", czego inni nie dostrzegli.

A Ty, jak myślisz, w którym kwadrancie jesteś ?
     "P" - Pracownik na etacie
     "S" - Samo-zatrudniony
     "B" - Biznesy systemowe
     "I"  - Inwestorzy
"Współczesny rozwój teorii zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa przyszłości w głównej mierze bazuje na pracach Petera Drucker oraz Petera Senge i innych. Podstawą rozwoju gospodarki światowej w dobie globalizacji stają się przedsiębiorstwa inteligentne, samouczące, samoregulujące się oraz wirtualne i zwinne, jak również przedsiębiorstwa sieciowe oparte na związkach technologicznych, funkcjonalnych, organicznych i geograficznych"Cele i założenia marketingu sieciowego w dobie Clientingu 

Clienting

Niezależnie od tego czym się obecnie zajmujesz, każdy z nas znajduje się w którymś z tych kwadrantów.

Kwadrant przepływu pieniędzy

 Poza tym, myślę sobie, że jeśli uważniej przyjrzysz się "Kwadrantowi przepływu pieniędzy", to bez większego trudu zauważysz, że w każdym "kwadrancie" są pieniądze do zarobienia, ale niestety w "kwadrancie "P" (praca na etacie), jest ich po prostu najmniej.
- Owszem w "kwadrancie "S" (samozatrudniony) jest ich dużo więcej, ale to wcale nie zmienia faktu, że po lewej stronie tego całego wykresu jest tylko 10%$ światowego kapitału i aż 90 procent Ludzi.

Tutaj nasuwa się pytanie, a właściwie dwa pytania:

  1.  Jeśli nie ma pieniędzy w kwadrancie "P" i "S"  -   No to gdzie są pieniądze?
Jeśli popatrzysz na prawą stronę tego wykresu "B" (biznesy systemowe) i "I" (inwestorzy), to całkiem możliwe, że z dużą łatwością zauważysz i sam sobie odpowiesz na to pytanie.
- Tu gdzie jest 90%$ światowego kapitału, jest tylko 10 procent Ludzi.
- Całkiem możliwe, że uznasz to za wysoce niesprawiedliwe, ale zapewniam Ciebie, że taka Twoja percepcja postrzegania niczego nie zmieni.
- Wiem, że może to zabrzmieć troszeczkę niegrzecznie, żeby nie powiedzieć jak następny bezwartościowy slogan, ale ja jednak sugeruję Ci  zastanowić się - "JAK" (knov how) przejść z lewej strony tego wykresu na stronę prawą.


JAK
wyjść z "wyścigu szczurów" i bezboleśnie przejść do kwadrantu "B" - Czy jest to  trudne?2.  Co jest powodem tego, że po lewej stronie tego wykresu jest aż 90 procent Ludzi?
Z całym szacunkiem dla Ludzi pracujących na etatach, ale odpowiedź na to pytanie jest stosunkowo bardzo prosta.
 - Pewnie troszeczkę Ciebie zaskoczę, ale zdradzę Ci następny mój sekret.
 - Pomiędzy lewą stroną tego wykresu PS, a prawą BI jest niewidoczna i bardzo cieniutka linia, która nazywa się RYZYKO.
 - Ryzyko, a właściwie strach przed nowym (psychologia), zresztą bardzo pozytywna cecha w naszej podświadomości  z którą  każdy Człowiek się rodzi.
 - Tutaj zdradzę Ci jeszcze jeden, a właściwie dwa  sekrety.
- Człowiek, który nie odczuwa żadnego strachu, powinien się zastanowić "DLACZEGO"  i wcale nie wykluczone, że powinien się zgłosić do lekarza ?
 - W każdym kwadrancie, każdy Klient ma różną  percepcję postrzegania.

Zapewniam Ciebie, że jeśli będziesz wiedział  "JAK"  to zrobić, to się okaże, że jest to bardzo proste  -  Niestety, ale proste, wcale nie oznacza dla każdego oczywiste.
 - DLACZEGO nie dla każdego oczywiste
 - PONIEWAŻ Ludzie w zdecydowanej większości lekceważą naukę prostych sposobów bogacenia się.
      - DLACZEGO tak się dzieje?
      - PONIEWAŻ "Każdy z nas ma przywilej wyboru"

Założenia marketingu sieciowego

Czyli Clienting

Celem i założeniem każdego network marketingu  (marketingu sieciowego) jest CLIENTINGa mówiąc dokładniej, jest to systemowe umożliwienie każdemu Konsumentowi robienie zakupów on-line  bezpośrednio u producenta, bądź korzystanie on-line z dostępnych usług w Programach Partnerskich, korzystanie z usług Bankowych (jest to oczywiście jedenz przykładów), usług ZIP , inernetowych sklepów partnerskich i korzystanie z wielu, wielu innych dostępnych usług i możliwości online.
Po prostu
 System - masz swoje osobiste Centrum Biznesu VEBSO (virtualny elektroniczny biznes shopping opportunity) i siedząc wygodnie w swoim ulubionym fotelu w swoim własnym domu, kupujesz w cenach hurtowych z dostawą do domu.

Network TwentyOne

 A teraz zatrzymaj się proszę  na małą chwileczkę, zrób maleńkie resume, zastanów się w którym kwadrancie Ty jesteś i spróbuj pomyśleć tak jak myśli Twój Klientale tak naprawdę, to odwróć  tę sytuację o sto osiemdziesiąt stopni (wiem, że nie jest to łatwe), ale  spróbuj pomyśleć tak, jak Ty sam chciałbyś być obsługiwany.

A ja jeśli choć jednej osobie pomogę zrozumieć Marketing Wielopoziomowy, to naprawdę warto.Wiem, że brzmi to nieprawdopodobnie i jeszcze troszeczkę "wody upłynie"  póki zrozumiemy clienting i zmienimy swoje dotychczasowe przyzwyczajenia, a wcale nierzadko złe nawyki, ale jeśli uważniej przyjrzysz się celom i założeniom marketingu sieciowego, to bez większego trudu zauważysz, że"projektowane rozwiązania nie mają nic wspólnego z oferowanym konkretnym produktem, lecz dotyczą ogólnych zalet oferty, które przedsiębiorstwo może zaoferować" 
- Owszem, w efekcie końcowym każdej firmie powinno zależeć i zależy na sprzedaży swoich produktów, ale to wcale nie oznacza, że każdy z nas (mówiąc kolokwialnie) powinien lubić "chleb z tej samej piekarni".
- Poza tym, bardzo szybko sam zauważysz, że robiąc zakupy w swoim własnym VEBSO, robisz zakupy racjonalnie,
- Po prosu, kupujesz TO co jest Ci potrzebne, a jeśli jesteś przedsiębiorcą, to kupujesz TO co Ci schodzi, czyli To, co potrzebują Twoi Konsumenci.

Celem Programu jest wspieranie

Zastanów się przez maleńką chwilę, jak Ty sam byś obsługiwał swoich Klientów stojąc po drugiej stronie przysłowiowej "lady"?
 - Wyobraź sobie prosty model biznesowy o niskim stopniu ryzyka, który zaprowadzi Cię tak daleko, jak tylko zechcesz dotrzeć, a następnie po prostu zadaj sam sobie bardzo proste pytanie - Czy ja  mam ZAUFANIE do osoby (firmy) z którą ja chciałbym ewentualnie współpracować?

     - DLACZEGO  jest to takie proste, a jednocześnie nie tak oczywiste, jakby mogło się wydawać?
     - PONIEWAŻ proste metody to zazwyczaj skutecznymi są nadzwyczaj, a Ludzie niestety lekceważą naukę prostych sposobów bogacenia się.

Kluczowe zmiany w metodach zarządzania procesem sprzedaży  - To są racjonalne zakupy i przyjemność jest po Twojej stronie!
- To jest Twoje  osobiste 
 VEBSO (virtualny elektroniczny biznes shopping opportunity)

Filmy szkoleniowe online

 Strona internetowa Amway pozwala na robienie zakupów online.
- Dowiedz się, jak używać naszego katalogu produktów, znajdź potrzebne Ci artykuły, dodaj je do koszyka i sfinalizuj zamówienie. 
- Zobacz, jak skontaktować się z Przedsiębiorcą Amway działającym blisko Twojego miejsca zamieszkania i zarejestrować się jako jego klient.

Jeśli uważniej przyjrzysz się poczynaniom każdego marketingu sieciowego, to bez większego trudu zauważysz, że  "projektowane rozwiązania nie powinny mieć i nie mają nic wspólnego z oferowanym konkretnym produktem, lecz powinny i dotyczą ogólnych zalet oferty, które przedsiębiorstwo może zaoferować" 

Celem i założeniem każdego Marketingu Sieciowego jest z jednej strony umożliwienie każdemu Konsumentowi możliwość robienia codziennych zakupów on-line w cenach producenta (hurtowych), a z drugiej strony jest zapewnienie każdemu Konsumentowi - sto procent gwarancji na każdy rozprowadzany  przez firmę w tym systemie produkt

W nawiązaniu do tematu "spróbuj pomyśleć tak jak myśli Twój Klient" zdradzę Ci Drogi Czytelniku mój następny sekret.
- Myślę sobie, że sam już to zauważyłeś, iż w swoich postach, wcale nie rzadko posługuję się cytatami wielkich ludzi.
 - Domyślam się, że  może Ci się to troszeczkę nie podobać, ale  powiem Ci w sekrecie, że robię to nie bez powodu.

  - DLACZEGO  przytaczam przemyślenia wielkich ludzi?
  - PONIEWAŻ  wydaje mi się, że każdy z nas mógłby się czasami zatrzymać na małą chwileczkę, rozejrzeć się wkoło, zrobić sam sobie takie maleńkie resume i zastanowić się choćby przez małą chwilę, co miał na myśli Albert Einstein mówiąc, że "szaleństwem jest robić coś jak dotychczas i oczekiwać innych efektów", a ja chcąc Ciebie Drogi "Czytaczu"  zainspirować, dlatego tak jak już wcześniej wspomniałem, czynię to świadomie

         W nawiązaniu do tematu, to wydaje mi się, że wcale nie mała grupa ludzi  mówiąc o marketingu sieciowym (siłą rzeczy) mówi o dwóch, a właściwie o trzech zupełnie różnych zagadnieniach i zupełnie nieświadomie "wpycha" marketing sieciowy, kolokwialnie nazywany "emelemem"  do "jednego worka" z typową  sprzedażą bezpośrednią z lat 90-tych, która to forma sprzedaży "polegała na dotarciu przez sprzedawcę, z konkretnym produktem bezpośrednio do potencjalnego klienta w jego miejscu zamieszkania, miejscu pracy lub w czasie specjalnie zorganizowanego wyjazdu "turystycznego", a która to forma nie sprawdziła się pod każdym względem.
 - Co gorsze, to wcale nie rzadko marketing sieciowy mylony jest z piramidami finansowymi.
 - Jeśli jednak przyjrzymy się troszeczkę bliżej i dokładniej zapoznamy się z celem jaki przyświeca (każdemu) marketingowi sieciowemu i zapoznamy się z planem marketingowym jakiejkolwiek firmy, która postanowiła swoje produkty, bądź usługi rozprowadzać za pośrednictwem  marketingu sieciowego, to z dużą łatwością zauważymy, że już w niedalekiej przyszłości może się okazać, iż Network marketing będzie niejako koniecznością dla wielu firm.

Przykład?

Program Partnerski PKO - w adresie www: introductoryId=67812527 - mój osobisty  kod

Takim typowym przykładem na to, że w dobie clientingu  może się okazać, iż  niezbędne będzie  posiadanie linii kodu  i my sami będziemy zabiegali o nadanie nam kanału dystrybucyjnego, może być przykład  Banku Polskiego PKO.
 - Jest to oczywiście jeden z przykładów, których mógłbym tutaj wymienić jeszcze kilka innych, w których partycypuję swój czas, ale uważam, że akurat przykład Banku Polskiego PKO jest doskonałym przykładem na to, że  w dobie Clientingu nawet bardzo duże firmy zauważyły nieograniczone  możliwości w  marketingu sieciowym, gdzie clienting za punkt zainteresowania firmy przyjmuje indywidualne potrzeby i oczekiwania konkretnych, a nie abstrakcyjnych klientów.

 Jak działa program partnerski?

Programy partnerskie są narzędziem umożliwiającym wzrost sprzedaży dzięki wykorzystaniu serwisów www.
 -  Kilka przykładów - Oferta produktowa w  Programie Partnerskim PKO:

Program Partnerski PKO

 ----> PKO Max Pożyczka, Mini Rata 
 
----> PKO Konto dla Młodych
 ----> PKO Konto Inteligo  (w Polsce obsługuje projekt n21)
 ----> PKO Konto za Zero
 ----> PKO Kredyt własny kąt hipoteczny
----> PKO Konto Inteligo prywatne
----> PKO Konto bez granic
----> PKO MGM - Polecenie partnera

----> PKO Konto bez Granic

Tutaj nasuwa się jeszcze jedno, a właściwie dwa istotne pytania?

A skąd ja będę wiedział jaki jest mój zysk? i  skąd firma będzie wiedziała komu i ile zapłacić za polecanie ("szeptomarketing") Jej produktów?
 - Odpowiedź na to pytanie jest stosunkowo bardzo prosta i można ją zawrzeć tylko w jednym słowie:
Personalizacja - czyli, dać Ludziom bardzo dobrej jakości ("spersonalizowane")  produkty, a następnie wystarczy spersonalizować, czyli nadać linie kodu  swoim Klientom - Konsumentom, którzy używają i polecają produkty firmy, która postanowiła swoje produkty rozprowadzać w systemie marketingu sieciowego.

Polecam Ci założenie bezpłatnego Konta Inteligo

 Poza tym, w panelu partnerskim prezentowane są statystyki, dzięki którym możesz monitorować wszystkie swoje działania.
 - Dowiesz się: ilu użytkowników widziało Twoje reklamy, ilu w nie kliknęło oraz ile odwiedzin zostało zakończonych sprzedażą.
 - Możesz na bieżąco śledzić swoje zarobki.

W tym miejscu chciałbym Ci Drogi Czytelniku odpowiedzieć na jeszcze jedno, a właściwie dwa  pytania, które pozwolę sam sobie zadać.

 - DLACZEGO w swoich postach często dodaję linki? (mój sekret)
 - PONIEWAŻ w nawiązaniu do tematu "spróbuj pomyśleć tak jak myśli Twój Klient", sam kiedy czytam coś czego nie rozumiem, to wcale nie  zawsze chce mi się szukać i dociekać  przemyśleń autora

 - DLACZEGO  ja wybrałem współpracę z firmą Amway?
 - PONIEWAŻ - jest kilka moich "ponieważ", ale myślę sobie, że w tym miejscu warto też wspomnieć, iż firma Amway jest inicjatorem i organizatorem kilku systemów sprzedaży internetowej.

- Od 1999 r. w USA działa serwis QUIXTAR, w ramach którego oferowane są zarówno produkty firmy AMWAY, jak i licznych firm partnerskich. Rok później uruchomiony został serwis AMIVO, obejmujący Europę Zachodnią, zaś w następnym roku serwis VEBSO, obejmujący Europe Środkową i Wschodnią.
- Po 3 latach działalności serwis VEBSO zakończył działalność, obecnie funkcjonuje on w nieco zmienionej formie pod nazwą firmy AMWAY 
(AAA+). Aktualnie w internetowym serwisie handlowym AMWAY można znaleźć poza produktami tej firmy także ofertę firm takich jak: T-Mobile, Vistaprint"

Wzór obuczania dochodów - (JA% - A%) * WO = x zł

 Komu i Ile ?

Tutaj z pomocą przychodzi nam plan marketingowy schemat wielopoziomowego systemu wynagrodzeń, którego tak jak "jazdy na rowerze" trzeba się po prostu  nauczyć i zrozumieć zasadę działania  wielopoziomowego systemu wynagrodzeń.
(struktura A% - struktura B%) * WO = x zł 
WO
 - wartość obrotu

1 WP = 5 zł (netto)

Wiem, że może zająć Ci  to troszeczkę czasu, ale zapewniam Ciebie, że przy mojej ewentualnej pomocy, jeśli się tego nauczysz, to  (tak jak przysłowiowej jazdy na rowerze nigdy się nie zapomina)   masz sto procent gwarancji na odniesienie sukcesu w jakimkolwiek marketingu sieciowym i dlatego wracając do tematu, to szczerze mówiąc (pół żartem pół serio) całkiem możliwe, że na całkiem serio może się znowu okazać, iż to co dla jednych jest "darem niebios", to dla innych niestety, ale "sprawką szatana".
 - Jednak niezależnie od tego jak ktokolwiek postrzega network marketing, nam pod żadnym pozorem (mój sekret)  "nikogo nie należy przekonywać nikogo, że siedzi na gwoździu".

 Piramidy finansowe

Nie ukrywam, że na ten temat się w zasadzie w ogóle  nie wypowiadam , ALE na jednej z zaprzyjaźnionych grup dyskusyjnych zaintrygowała mnie jedna z wypowiedzi, z którą trudno się nie zgodzić.

 - DLACZEGO ja staram się nie wypowiadać na ten temat?
 - PONIEWAŻ uważam, że ten problem (patologii) dotyczy każdego kraju o którym byśmy nie mówili, a ja myślę sobie, że w celu ścigania przestępstw gospodarczych (patologii) są powołane odpowiednie służby i też niezależnie o jakim kraju byśmy nie mówili, a każdy z nas ma prawo do podejmowania swoich decyzji.

Na zaprzyjaźnionej grupie, w jednej z dyskusji na ten temat, Pan Maciej bardzo trafnie zauważył:

"Zobaczcie, często się zastanawiamy jak to jest, że piramidy finansowe wciąż mają nowe owce do strzyżenia."

Wydaje mi się, że wytłumaczenie wbrew pozorom jest bardzo proste.
- Problem tkwi w nas samych i jak powiedział kiedyś Johann Wolfgang von Goethe "Człowiek szuka wewnętrznej spójności, ale jego prawdziwy rozwój zależy od tego, czy potrafi przestać zniekształcać rzeczywistość, tj. dopasowywać ją do swych pragnień."
 - Okazuje się, że tak jak zawsze - To co dla jednych jest "darem niebios", to dla innych niestety, ale "sprawką szatana".

"Ok, rozumiem, masz rację. Można wejść w bagno bo widzi się piękną polankę a bagno przykryte jest jesiennym listowiem. Ale kiedy człowiek już wie, że siedzi po uszy w piramidzie finansowej, może za to trafić na 8 lat za kratki, ale dalej brnie w bagno po same uszy i uparcie ściemnia, że biznes jest ok... Albo ludzie, którzy wchodzą notorycznie inicjują lub wchodzą w podejrzane przedsięwzięcia regularnie co pół roku. To jak to nazwać? Dar niebios czy sprawka szatana? Głupota i naiwność czy lenistwo i chciwość?"

Rzeczywiście można nieświadomie wejść w bagno bo widzi się piękną polankę a bagno przykryte jest jesiennym listowiem ("dar niebios"), "ALE" kiedy człowiek już wie, że siedzi po uszy w piramidzie finansowej, a "od chwili nowelizacji ustawy o zakazie nieuczciwej konkurencji może za to trafić na 8 lat za kratki, to bardzo szybko może się okazać, że to wcale nie był "dar niebios", tylko "sprawka szatana".
 - A ja myślę sobie, że patologia była, jest i będzie niezależnie o jakim kraju byśmy nie mówili, jednak warto pamiętać, że "od chwili nowelizacji ustawy o zakazie nieuczciwej konkurencji taka kara grozi już nie tylko inicjatorom podobnych przedsięwzięć, "ALE"  i członkom polecającym je innym ludziom również".

2. Marketing sieciowy
 

Jeśli zrozumiesz zasadę działania  marketingu sieciowego (w/w schemat), to masz sto procent gwarancji na odniesienie sukcesu w każdym marketingu sieciowym - NIEZALEŻNIE od tego, czym zajmujesz się w chwili obecnej. "żeby zjeść kawałek chleba, to wcale nie trzeba kupować piekarni"

 - Jeśli jednak wykażesz i wprowadzisz do swojej podświadomości tylko jeden procent niedowierzania, to daruj sobie dalsze czytanie mojego bblog-a

Troszeczkę historii

Przypuszczam, że gdybym zapytał Ciebie Drogi Czytelniku  o to ile lat liczy sobie marketing sieciowy w Polsce?
- To wydaje mi się, że z odpowiedzią na to pytanie mógłbyś mieć maleńki kłopot. 
- Tak, w  Polsce, marketing sieciowy 18 listopada 2013 roku, ukończy dopiero 12 lat.

Ale po kolei - Co się wydarzyło?

1-go września 1999 roku, pod parasolem firmy ALTICOR, wielu dużych producentów umieściło swoje produkty i usługi na jednej stronie internetowej tworząc olbrzymi GigaMarket.
 - Postanowili oni uwolnić tą ogromną kwotę 80% (ceny detalicznej), którą pochłania marketing tradycyjny i przeznaczyć odpowiednio 20% dla producentów w celu podniesienia jakości produkowanych przez Nich produktów,  którzy zechcą przystąpić  i przystąpią do programu - projektu  i 60% tej kwoty przeznaczyć dla Proumentów, którzy zbudują rynek zbytu dla wszystkich producentów, którzy przystąpią do programu.

Globalny program pod nazwą Quixtar, ma swój początek 01-09-1999r. w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, gdzie odniósł ogromny sukces.
- Postanowiono więc skopiować ten projekt i uruchomić go w innych Państwach na całym świecie.
W Polsce, program n21 ma swój początek 18 listopada 2001 roku a cały  projekt od wewnątrz obsługuje  Inteligo - Grupa PKO Banku Polskiego.

Do programu zaproszono wiele znanych na całym świecie firm.

Oto firmy , które jako pierwsze przystąpiły do programu N-21:
GERBER , KNORR , MASTERFOOD , NUTRILITE , PHILIOPS , CASIO , SONY, SIEMENS , SHARP , NUSTLE , PANASONIC , THOMSON
- Logistyczną część globalnego przedsięwzięcia , powierzono starej i sprawdzonej korporacji Amway 

Chcąc stworzyć internetową firmę marzeń dla każdego, podpisali kontrakty z kilkoma kluczowymi partnerami w zakresie technologii, takimi jak: MICROSOFT , INTEL , FRI MULTIMEDIA , IBM , COMPAQ , TDAH
- Wyszli Oni naprzeciw zapotrzebowaniu na rynku i udostępnili tę szansę każdej osobie, budując trzy kanały dostępu:

- Wysoka technologia - komputer i internet
- Średnia technologia - fax
- Niska technologia - telefon i operator


Cele i założenia marketingu sieciowego

Celem i założeniem każdej firmy, która postanowiła sprzedawać swoje produkty za pośrednictwem Marketingu Sieciowego jest CLIENTING, czyli pozyskanie zaufania u konkretnego Klienta i bezpośrednie dotarcie z produktem do Niego z  pominięciem całej branży marketingu tradycyjnego, który wcale nierzadko pochłania ponad 80% ceny detalicznej.
 - Innymi słowy, masz swój osobisty ------>  SKLEP (biuro) w internecie i wszystkie swoje codzienne zakupy robisz u siebie, a kurier dostarcza Ci je (zakupy)  pod wskazany przez Ciebie adres.

Platforma e-commerce dla 29 krajów

Największy projekt w historii e-point SA

O ile marketing był doktryną rynków masowych, to clienting odpowiada współczesnym indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom poszczególnych Klientów.
 - Trudno się zatem dziwić, że to co dla jednych jest Darem niebios, to dla innych Sprawką szatana
 - Program umożliwia utworzenie osobistej listy zakupów.
- Każda Lista zakupów (schowek Ditto) umożliwia przechowywanie produktów, których często używasz w koszyku i pozwala jednym kliknięciem złożyć zamówienie.
- Nie ma więc potrzeby za każdym razem i przy okazji każdego zamówienia, ponownego wyszukiwania i wprowadzania produktów do koszyka, co bardzo ułatwia regularne zamówienia.

Czy każdy zechce być Biznesmenem?

Z całą pewnością nie każdy zechce prowadzić swoją Działalność Gospodarczą i być Biznesmenem.
- Poza tym, są też zawody, które wykluczają i nie pozwalają na prowadzenie Działalności Gospodarczej (np. parlamentarzyści) , ale wydaje mi się, ze każdy chciałby swoje codzienne zakupy, robić w cenach hurtowych bezpośrednio u producenta z dostawą do domu.
Pozdrawiam
                 
tel..507 534 300

Ps. Warto nie zapominać, że wcale nierzadko się zdarza, że ten sam Klient, w swojej własnej firmie zdobył dużo większe doświadczenia w zakresie sprzedaży niż sam sprzedawca.

e-Commerce Czy istnieją skuteczne metody...
1 | 2 |

Plus500

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

_______________________________________________

Najnowsze wpisy
2017-09-24 12:01 Teatr mój widzę ogromny