Era Prosumenta, czyli aktywnego konsumenta
 Oceń wpis
   

Bardzo często, nie zdajemy sobie nawet z tego sprawy, że zachwalając sąsiadowi produkt, lub usługę z której ostatnio skorzystaliśmy, popełniamy darmową reklamę, za którą nikt nam nie płaci.

- Często się zdarza, że chcąc coś kupić, skorzystać z usług firmy turystycznej, restauracji, fryzjera, banku, itd..... , pytamy się kogoś, kto w niedalekiej przeszłości korzystał z usług, które nas interesują, bądź gdzie dobrze można kupić to, czy tamto.
- Często się zdarza, że nawet nikt nas nie pyta, a my chwalimy się sąsiadowi co wspaniałego udało nam się kupić, czy też załatwić.
- Tym samym popełniamy jedną z najskuteczniejszych reklam.

W Stanach Zjednoczonych przeprpwadzomo  badania na temat skuteczności reklam.
- Badanym zadano jedno pytanie:
Skąd Pani/Pan dowiedział się o produkcie, który zakupił w ostatnim czasie?
Ku zaskoczeniu wszystkich okazało się, że ponad dziewięćdziesiąt procent badanych odpowiedziało, że od znajomych, co potwierdziło, że najbardziej skuteczną reklamą jest najstarsza reklama świata, czyli Poczta pantoflowa , która to doczekała się nazwy i na dzień dzisiejszy nosi nazwę Buzzmarketing, bądź Szeptomarketing.
- Na podstawie tych badań, postanowiono zbudować system i zapłacić każdemu kto zechce wziąć udział w tym projekcie.

Jak panować nad ludźmi... Czy możemy zmienić swoje życie ?
1 | 2 |

Plus500

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

_______________________________________________

Najnowsze wpisy
2017-09-24 12:01 Teatr mój widzę ogromny